هاسبرو در نمایشگاه صدور مجوز افشای بزرگی را نشان می دهد • کتاب اسباب بازی

Hasbro صدمین سالگرد خود را با آغاز همکاری‌های جدید در مجموعه برندهای خود در نمایشگاه Licensing Expo جشن می‌گیرد.

هاسبرو با هدایت استراتژی Blueprint 2.0 خود، به طور قابل توجهی پیشنهادات مجوز خود را با تمرکز بر برندهای کمتری برای سرمایه گذاری در رشد آنها و باز کردن پتانسیل کامل آنها گسترش می دهد. این شرکت بر اساس برندهایی که در حال جشن گرفتن نقاط عطف مهمی مانند چهلمین سالگرد My Little Pony در سال جاری و پنجاهمین سالگرد، 40 سالگی Transformers و Peppa Pig در Dungeons & Dragons هستند، تازگی دارد.

Hasbro در حال همکاری با Sony Music Publishing و Magic Star است تا آهنگ‌های جدید و موجود از Transformers، Peppa Pig، My Little Pony و غیره را نمایندگی و توزیع کند. این شرکت همچنین با Audible برای راه‌اندازی پادکست Peppa Pig همکاری می‌کند تا به طرفداران محتوای داستان‌سرایی بیشتری ارائه دهد.

اسرا کافر، معاون ارشد مدیریت برند جهانی در eOne Hasbro می‌گوید: «پپا اولین دوست صمیمی برای میلیون‌ها کودک پیش‌دبستانی در سراسر جهان است که الهام‌بخش آن‌ها می‌شود تا با اطمینان و کنجکاوی وارد اولین ماجراجویی شوند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا داستان سرایی بی نظیر او را برای اولین بار به رسانه پادکست بیاوریم.

Winning Moves همچنین دو بازی رومیزی نمادین Hasbro، Monopoly و Scrabble را برای معرفی Monopoly Scrabble، یک بازی جدید که بازی کلاسیک Monopoly را با جدول کلمات متقاطع ارائه می‌دهد، ترکیب می‌کند. به جای تاس انداختن برای حرکت در اطراف تخته، بازیکنان کلماتی را می سازند و با توجه به امتیاز خود به جلو حرکت می کنند. وقتی بازیکنی کلمه ای را در یک فضای پرمیوم می سازد، ادعای مالکیت انحصار می کند.

  رایزنی مقامات ارشد انگلیس و چین درباره توسعه روابط اقتصادی

همچنین Boggle Jr. و Risk The 1980’s Edition جدید برای پاییز 2023 هستند. هر دو بازی کلاسیک دارای گرافیک و اجزای اصلی هستند. بوگل جونیور به کودکان پیش دبستانی کمک می کند تا حروف را به کلمات تبدیل کنند، در حالی که بازتولید ریسک دهه 1980 به نوستالژی منجر می شود.

Hasbro همچنین وارد تعدادی شراکت مد و دکوراسیون خانه شده است از جمله:

  • لباس خیابانی Boss Dog: Dungeons & Dragons
  • Krost: انحصار و پوشاک Candyland
  • Anya Hindmarch: محصولات چرمی آقای Potato Head
  • الکس وو: جواهرات پونی کوچک من
  • Cakeworthy: پوشاک و لوازم جانبی My Little Pony
  • MORI: لباس نوزاد و کودک نوپا Peppa Pig
  • Trotters London: Peppa Pig لباس بچه گانه
  • تی شرت ها و هودی های گرافیکی Culture Kings: Transformers x Goat Crew
  • بابی ابلی: پوشاک و لوازم جانبی ترانسفورماتور
  • انتخاب نامنظم: کفش و لوازم جانبی ترانسفورماتور
  • RSVLTS: ترانسفورماتورها و پیراهن های دکمه دار GI Joe
  • هتل تانگو: Transformers: Rise of the Beasts پوشاک
  • اما بریج واتر: لیوان، بشقاب و کاسه Peppa Pig
  • آقای ماریا: چراغ پپا پیگ

کیسی کالینز، رئیس محصولات مصرفی دارای مجوز در Hasbro می گوید: «از نوزادان و کودکان نوپا گرفته تا والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و غیره، طرفداران ما ستاره شمالی ما هستند. “به همین دلیل است که ما متعهد به ارائه داستان‌ها، بازی‌ها و تجربه‌های سرگرمی برای مصرف‌کنندگان چند نسلی خود در قالب‌ها و پلتفرم‌هایی هستیم که برای آنها مهم‌تر است. همانطور که ما صدمین سالگرد Hasbro را جشن می گیریم و به 100 سال آینده نگاه می کنیم، ما بر روی یافتن راه های تخیلی تمرکز می کنیم تا شخصیت ها و مارک های مورد علاقه طرفداران را از صفحه نمایش بیرون بیاوریم و به خانه ها و قلب طرفداران در همه جا بیاوریم.

  SDCC 2023: غرفه Mezco

بازدید از Hasbro در نمایشگاه صدور مجوز این هفته در غرفه شماره G170.

منبع: http://toybook.com/hasbro-licensing-expo-news/