نوستالژی در خرده فروشی: KB Toys به تجارت بازگشته است زیرا مدیریت برند Firefly تلاش های صدور مجوز را رهبری می کند
انتشار: آبان 29، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

نوستالژی در خرده فروشی: KB Toys به تجارت بازگشته است زیرا مدیریت برند Firefly تلاش های صدور مجوز را رهبری می کند


یکی از بزرگ ترین نام ها در خرده فروشی اسباب بازی در حال بازگشت به چشم عموم است.

KB Toys که زمانی یکی از اصلی ترین مراکز خرید در سراسر ایالات متحده برای چندین دهه بود، این بار از طریق صدور مجوز، شانس دیگری برای بازگشت دارد.

Firefly Brand Management یک قرارداد مجوز چند دسته ای را با MH Enterprises به نمایندگی از KB Toys و مالک آن Strategy Marks امضا کرده است تا حضور این برند در بازار ایالات متحده را دوباره زنده کند.

طبق قرارداد جدید، MH Enterprises به عنوان شریک اصلی اسباب بازی برند KB Toys رهبری می شود و می تواند دامنه فعالیت خود را در پوشاک، دکور، محصولات میناکاری، کالاهای کاغذی و ظروف نوشیدنی گسترش دهد. علاوه بر این، MH Enterprises دارای حقوق استفاده از نام، لوگو و علامت تجاری KB Toys در کتاب های مصور برای رویدادهای کنوانسیون زنده و خبرنامه دیجیتالی است.

طراحی فروشگاه اسباب بازی های KB همچنین می تواند برای تجربه های همه جانبه استفاده شود.

این برند خرده فروشی محبوب در سال 1922 توسط هری و جوزف کافمن به عنوان برادران کافمن تأسیس شد، یک فروشگاه عمده فروشی شیرینی که در نهایت تمرکز خود را به اسباب بازی ها معطوف کرد و با نام کی-بی اسباب بازی و سرگرمی شروع به فعالیت کرد. در طول سال ها، این شرکت مکان های خود را K•B Toys، Kaybee Toys، KB Toy Works، KB Toy Outlet، KB Toy Liquidators، و KB Toy Express، همراه با هجوم های تجارت الکترونیک نام گذاری کرده است.

پس از خرید توسط Bain Capital در سال 2000 و معرفی بخش های اسباب بازی با برند KB به Sears، KB Toys مسیری را در پیش گرفت که سال ها بعد با سقوط Toys "R" Us تکرار شد. زمانی که KB دومین فروشگاه قدیمی اسباب بازی در ایالات متحده پس از F.A. Schwartz بود، ورشکست شد، قطعات آن را از دست داد و دارایی هایش در Toys "R" Us فرود آمد.

پس از ورشکستگی و بسته شدن Toys "R" Us اصلی در سال 2018، Strategic Marks به رهبری الیا کاسوف به دنبال احیای نام تجاری KB Toys از طریق فروشگاه های پاپ آپ و مشارکت بود. اگرچه این فروشگاه ها هرگز در آن زمان محقق نشدند، اما ممکن است بذرها برای احیای اسباب بازی های موجود "R" Us از طریق Go کاشته شده باشند! گروه خرده فروشی، میسی، و دیگران.

اکنون، MH Enterprises - به رهبری یک تیم زن و شوهری که در حین کار در KB Toys با هم آشنا شدند - وظیفه دارد جادوی برند را بازگرداند.

مارک و ماریانا هیون، مالکان شرکت MH Enterprises، می گویند: «با ملاقات در KB Toys بیش از 25 سال پیش، این برند همیشه جایگاه ویژه ای در قلب ما داشته است. "ما مفتخریم که این فرصت را داریم تا KB Toys را دوباره در کانون توجه قرار دهیم."

یک وب سایت جدید، kbtoysverse.com، ایجاد شده است تا مجموعه ای اولیه از محصولات چاپی را ارائه کند که توسط Printify طراحی شده است. این مجموعه شامل پوشاک و هدایایی تزئین شده با گرافیک کلاسیک KB Toys و همچنین محصولاتی است که برای فارغ التحصیلان این شرکت طراحی شده است.

با تکیه بر قدرت نوستالژی و یک مصرف کننده در حال رشد «بچه ها» – که در زمانی که نسخه نمایشی به عنوان «کلکسیونرهای بزرگسال» شناخته می شد، به KB Toys رفت و آمد می کردند – KB Toys تی شرت های «Black Friday Squad» و لیوان های قهوه «Toy Collector» را ارائه می کند. ، و بیشتر.

اسباب بازی های K•B همانطور که در نمایش داده شده است قلاب (2021) | منبع: Marvel Studios

در طول سال ها، KB Toys از طریق حضور در نمایش هایی مانند سوپرانوو به عنوان یک تنظیم برای یک نبرد حماسی در قسمت 2021 قلاب در دیزنی +


منبع: https://toybook.com/kb-toys-firefly-brand-management-licensing-news/