برنامه زنجیره تامین اخلاقی پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد
انتشار: آبان 26، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

برنامه زنجیره تامین اخلاقی پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد


برنامه زنجیره تامین اخلاقی (ESCP) پانزدهمین سالگرد خود را با ارقام مهم جشن می گیرد. خط راهنمای کارگران ESCP از زمان آغاز به کار خود در سال 2010 به 10 میلیون کارگر زنجیره تامین کمک کرده است و اخیراً کنفرانس سالانه رفاه کارگران خود را در شنژن چین برگزار کرده است که کارگران، کارفرمایان، تامین کنندگان مالی و شرکای اجرایی را برای ارتقای رفاه کارکنان متحد می کند.

خط کمک یک سرویس محرمانه است. ESCP این سرویس را با هزاران شرکت پیاده سازی کرده است. اکنون برای همه اعضای تامین کننده تایید شده ESCP اجباری است. این خط کمک همچنین برای مشاغل غیر عضو ESCP به عنوان یک سرویس جداگانه و متناسب در دسترس است.

کارمل گیبلین، مدیرعامل و رئیس این شرکت گفت: «ارائه مکانیزم قابل اعتماد برای کارگران برای حفظ یک محیط کار سالم و شاد حیاتی است، در طول 15 سال گذشته، ما شاهد استفاده از خط کمک به روش های مختلف بوده ایم. برنامه زنجیره تامین اخلاقی آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاست ها و مقررات کارخانه به شکایات جدی تر در مورد نگرش های مدیریتی، کاهش دستمزدها و گزارش استفاده از کار کودکان مراجعه می کنند. ما حتی افرادی داریم که از تنهایی رنج می برند که از آن به عنوان منبع تعامل انسانی استفاده می کنند. این داستان ها است که باعث می شود من به این آخرین دستاورد و تعداد افرادی که خدمات لمس کرده اند افتخار کنم. من مشتاقانه منتظر گسترش دسترسی به خطوط کمکی ما، افزایش حمایت از کارگران و ارائه بینش به کارفرمایان هستم که می تواند بهبودهای لازم را در استانداردهای کار ارائه دهد.

منبع: برنامه زنجیره تامین اخلاقی

این خط کمک شامل راه اندازی یک خط تلفن اختصاصی، پشتیبانی میدانی برای راه اندازی سرویس و معرفی کارگرانی است که آن را مدیریت می کنند تا اعتماد کارگرانی که به آن دسترسی دارند جلب شود. مکانیسم شکایت شخص به فرد 23000 پرونده فردی را با موفقیت حل کرده است، مشاوره ارائه کرده، مشاوره توزیع کرده و به کارمندان در مسائل کاری و شخصی کمک کرده است.

کریستینا لیو، مدیر ایمنی محصول و منبع یابی مسئول در Hallmark Cards توضیح می دهد: "مکانیسم های شکایت می تواند در کمک به شناسایی و رسیدگی به مسائل قبل از تشدید آنها بسیار موثر باشد." "کارگران می توانند به دلیل ترس از تلافی یا عواقب درک شده از ثبت شکایت بترسند، کار با یک ارائه دهنده خدمات خارجی یک راه عالی برای ایجاد اعتماد در کانال های شکایت و ایجاد محل کار بهتر است همانطور که کارگران احساس می کنند با آنها شنیده می شود و از آنها مراقبت می شود.


منبع: https://toybook.com/escp-15-years/