Funko در ژاپن طرفدارانی دارد که به سرعت در حال رشد هستند و این برند به سمت آن متمایل است.
Funko برای سومین سال به کامیک کان امسال توکیو بازخواهد گشت. غرفه ای چهار برابر سال گذشته خواهد داشت.
Funko قصد دارد تجربه ای نخبه را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کند. عرضهکنندگان فرهنگ پاپ، کلکسیونهای موجود در Funko Pop را خواهند داشت! محدوده، بتی بوپ! و خط لباس Loungfly.
اشتیاق عمیق ژاپن به داستان سرایی شخصیت محور به طور یکپارچه با رویکرد Funko مطابقت دارد، در طول چند سال گذشته، ما شاهد رشد مداوم در فروش و همچنین در جوامع طرفداران خود بوده ایم، زیرا محصولات خود را گسترش داده ایم که با طرفداران ما طنین انداز شده است. به گفته اندی کلیمپسون، “توکیو کامیک کان یک رویداد عالی برای جشن گرفتن با این جامعه پر جنب و جوش است.”
طرفداران می توانند انتظار 17 Funko Pop را داشته باشند! فیگورهای انحصاری کامیک کان توکیو، بیش از 100 کلکسیون Funko و یک Funko Pop غول پیکر با تم مرد عنکبوتی! غرفه عکس، و جایزه Funko Pop! شخصیت های مجوزهایشان با برادران وارنر. و نتفلیکس
Funko و Disney شرکای خود را از سال 2011 مجوز می دهند، بنابراین غرفه Funko از نظر استراتژیک درست در مقابل غرفه دیزنی قرار خواهد گرفت.
کامیک کان توکیو از 6 تا 8 دسامبر برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد توکیو کامیک کان و بلیت ها، به tokyocomiccon.jp/en/ مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد Funko Pop! به funko.com مراجعه کنید.
The post Funko در ژاپن بزرگ می شود و برای سال سوم در توکیو کامیک کان برنامه ریزی می کند اولین بار در کتاب اسباب بازی ظاهر شد.
منبع: https://toybook.com/funko-third-year-at-tokyo-comic-con/
تحریریه رینبو تویز