سود سه ماهه سوم Funko منعکس کننده پیشرفت در تلاش های برگشتی با درآمد و رشد حاشیه است
انتشار: آبان 18، 1403
بروزرسانی: 05 اردیبهشت 1404

سود سه ماهه سوم Funko منعکس کننده پیشرفت در تلاش های برگشتی با درآمد و رشد حاشیه است


Funko امروز بعدازظهر به عنوان آخرین شرکت سهامی عام "Big Five" اسباب بازی و کلکسیون وارد شد که درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرد.

این شرکت با کاهش 6.4 درصدی در فروش خالص به 292.8 میلیون دلار، از 312.9 میلیون دلار در سه ماهه سوم سال گذشته، پیشی گرفت. این اعداد مطابق با انتظارات بود، زیرا پیشرفت واقعی در تحول Funko زیر سرپوش است. این شرکت مستقر در واشنگتن سود ناخالص 119.9 میلیون دلاری را گزارش کرد که معادل حاشیه ناخالص 40.9٪ است. این بهبود بیش از 104 میلیون دلار است که معادل با حاشیه ناخالص 33.2 درصد در سه ماهه سوم سال 2023 است. EPS 0.14 دلار بود که 250 درصد از انتظارات بالاتر بود.

Funko، با همان محیط مصرف کننده محتاطانه و آگاهانه قیمتی که در حال حاضر تقریباً بر هر شرکتی در فضای بازی و اسباب بازی تأثیر می گذارد، دستورالعمل های سالانه خود را به روزرسانی کرد تا منعکس کننده کاهش جزئی در فروش خالص از 1.037 میلیارد دلار به 1.050 میلیارد دلار در سال 2024 باشد. این شرکت پیش بینی تعدیل شده EBITDA خود را به 85 تا 90 میلیون دلار افزایش داد.

در سه ماهه سوم، فروش کلکسیون های اصلی 2.3٪ کاهش یافت، در حالی که فروش Loungefly 17.6٪ کاهش یافت، به دنبال آن 20.8٪ در سایر اقلام کاهش یافت. Funko در سه ماهه سوم سال جاری شاهد رشد 13.5 درصدی در بازارهای بین المللی خارج از آمریکا و اروپا بود.

ویلیامز می افزاید: «ما درگیر فرآیند توسعه برنامه استراتژیک خود برای سال 2025 و پس از آن هستیم و خوشحالیم که اجرای بسیاری از عناصر این برنامه را آغاز کرده ایم. ما اخیراً ارسال مستقیم به مصرف کننده را به کانادا فعال کرده ایم و همکاری خود را با لیگ ملی فوتبال (NFL) و بیش از 200 میلیون طرفدار آن را گسترش داده ایم تا گزینه سفارشی کردن پاپ را با هر لوگوی تیم NFL در نظر بگیریم. علاوه بر این، در زمان تعطیلات، ما اعلام می کنیم که لوازم جانبی هری پاتر برای سفارشی کردن موسیقی پاپ شما در دسترس خواهد بود!

در یک تماس تلفنی امروز عصر، ویلیامز به موفقیت فوری راه اندازی NFL با بیش از 40٪ از پاپ اشاره کرد! فروش خود را از راه اندازی تا پایان سه ماهه سوم شامل لوازم جانبی با مارک NFL. علاوه بر این، فروش روزانه پاپ! محصولات DIY 150٪ افزایش یافته است. گیرنده گسترده Dallas Cowboys CeeDee Lamb با Funko در یک کمپین تبلیغاتی مرتبط با یک شخصیت انحصاری که مستقیماً از طریق Funko.com به مصرف کننده ارائه می شود، شریک شده است. آهنگ های دیگر در سه ماهه سوم شامل اجراهای انحصاری با حضور قهرمان سری جهانی لس آنجلس داجرز و ستاره موسیقی کانتری ربا مک انتایر، و اولین حضور Funko Fusion بازی ویدیویی.

تراز جدید

در تماس با درآمد، ویلیامز فاش کرد که برخی از مسئولیت ها در تیم مدیریت ارشد شرکت مجدداً تنظیم شده است.

  • اندی اودی، مدیر ارشد بازرگانی، اکنون بر فروش جهانی و تلاش های توسعه تجارت و همچنین روابط صدور مجوز نظارت خواهد داشت. او به لس آنجلس نقل مکان کرد تا حضور فیزیکی نزدیک تر به اکثر شرکای مجوز Funko و تیم فروش آن در ایالات متحده داشته باشد.
  • جوآنا گیبفورد، معاون ارشد ابتکارات رشد، به طور کامل به نظارت بر ابتکارات رشد و خطوط تجاری جدید اختصاص دارد. این شامل مدیریت کانال های جهانی مستقیم به مصرف کننده، Pop! خودتان، Mondo و مجموعه های دیجیتال.

این شرکت فعالانه در زمینه های کلیدی، از جمله توسعه محصول خلاق، مدیریت برند و بازاریابی، و توسعه کسب وکار مرتبط با گسترش ارگانیک دامنه و طرفداران Funko استخدام می کند.

نمایش تعطیلات و نفوذ سیاسی

به گفته Yves LePendeven، مدیر مالی Funko، این شرکت در حال برنامه ریزی مجموعه ای از تبلیغات خرده فروشی و هزینه های بازاریابی تعطیلات در هفته های آینده است. ویلیامز اضافه می کند که خرده فروشان بزرگ نشان داده اند که معاملات جمعه سیاه به دنبال شروع از حدود 22 نوامبر و ادامه تا سایبر دوشنبه هستند.

در حالی که دونالد جی ترامپ در حال آماده شدن برای آغاز دومین ریاست جمهوری خود در سال آینده است، تهدید احتمالی تعرفه ها و سایر مسائل زنجیره تامین بار دیگر روی میز قرار گرفته است. ویلیامز خاطرنشان می کند که این شرکت چندین سال است که زنجیره تامین خود را از چین به بازارهایی مانند ویتنام متنوع کرده است. در حال حاضر، حدود یک سوم از محصولات Funko از چین می آیند و کمتر از 10 درصد از این اقلام برای تجارت لوازم جانبی مد Loungefly این شرکت هستند و در حال حاضر تعرفه گذاری شده اند. با این حال، این شرکت ایده دارد که چگونه اثرات تعرفه ها احساس می شود و به کار خود برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود و کاهش هرگونه تهدید بالقوه تعرفه ادامه خواهد داد.

The post سود سه ماهه سوم Funko منعکس کننده پیشرفت در تلاش های برگشتی به عنوان درآمد، رشد حاشیه است اولین بار در کتاب اسباب بازی ظاهر شد.


منبع: https://toybook.com/funko-q3-2024-earnings/